REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
DREAMS DESIGN
S.C.
§ 1
Postanowienia
wstępne
Sklep
internetowy Dreams Design s.c., dostępny pod adresem internetowym
www.dreamsdesign.pl prowadzony jest przez Huberta Sadowskiego i Monikę Sadowską, prowadzących działalność gospodarczą pod
firmą:
Dreams
Design s.c.
Hubert Sadowski, Monika Sadowska,
02-175 Warszawa, ul.
Pilchowicka 27,
NIP: 522-301-51-13,
REGON: 147-215-637.
Niniejszy
regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa m.in. warunki
i zasady dokonywania zakupów drogą elektroniczną w Sklepie
internetowym, zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem
na odległość za pośrednictwem Sklepu, warunki i zasady
świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu,
zasady postępowania reklamacyjnego.
§ 2
Definicje
Użyte w niniejszym
Regulaminie Sklepu internetowego Dreams Design definicje oznaczają:
Formularz
rejestracji – formularz umożliwiający utworzenie
Konta, dostępny w Sklepie.
Formularz
zamówienia – interaktywny formularz dostępny w
Sklepie, umożliwia złożenie Zamówienia.
Hasło -
oznacza
ciąg
znaków
literowych,
cyfrowych
lub
innych
wybranych
przez
Klienta
podczas
Rejestracji
w
Sklepie,
wykorzystywanych
w
celu
zabezpieczenia
dostępu
do
Konta
w
Sklepie.
Klient –
każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument –
osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu internetowego.
Konto –
konto Klienta w Sklepie internetowym, są w nim gromadzone dane
podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego
Zamówieniach w Sklepie.
Koszyk –
element oprogramowania Sklepu, widoczne są w nim m.in. wybrane przez
Klienta Towary.
Login –
oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez
niego
ustalone,
składające
się
z
ciągu
znaków
literowych,
cyfrowych
lub
innych,
wymagane
wraz
z
Hasłem
do
założenia
Konta
Klienta
w
Sklepie.
Przedsiębiorca
– osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która
korzysta ze Sklepu.
Regulamin –
niniejszy regulamin Sklepu internetowego Dreams Design s.c.
Sklep – Sklep
internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
www.dreamsdesign.pl.
Sprzedawca –
osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą
Dreams Design s.c. Hubert Sadowski, Kamil Burkowski - 02-175
Warszawa, ul. Pilchowicka 27, NIP: 522-301-51-13, REGON: 147-215-637.
Strony –
Klient i Sprzedawca.
Towar –
rzecz będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.
Umowa
sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawierana albo
zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
internetowego.
Umowa zawarta
na odległość – umowa zawarta pomiędzy
Sprzedawcą a Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania
umów na odległość (w ramach Sklepu internetowego), bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłączonym
wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania
się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Ustawa o
prawach konsumenta – Ustawa z dn.
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
Ustawa o
szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej – Ustawa z dn. 27 lipca 2002 r. o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Ustawa o
świadczeniu usług drogą
elektroniczną – Ustawa z dn. 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z
późn. zm.).
Zamówienie –
oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy Sprzedaży Towaru lub Towarów ze Sprzedawcą.
§ 3
Kontakt ze
Sklepem
Poniżej
przedstawione są dane umożliwiające szybki kontakt ze Sprzedawcą
(adresowe/kontaktowe/reklamacyjne).
Adres
kontaktowy ze Sprzedawcą: ul.Pilchowicka 27 02-175 Warszawa
adres
e-mail
Sprzedawcy:
[email protected]
nr
telefonu Sprzedawcy: +48 881 255 100
Numer
rachunku bankowego Sprzedawcy: 77 1240 1097 1111 0010 5786 2300
Klient
może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i
numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
Klient
może porozumiewać się telefonicznie ze Sprzedawcą od
poniedziałku do piątku, w godzinach 10-18 oraz w soboty w
godzinach 10-16.
§ 4
Wymagania
techniczne
Do
korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego, w tym przeglądania
asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Towary, niezbędne
są:
urządzenie
z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
aktywne
konto poczty elektronicznej, tzw. e-mail,
włączona
obsługa plików Cookies,
zainstalowany
program FlashPlayer.
§ 5
Informacje
ogólne
Sprzedawca
w najszerszym (dopuszczalnym przez prawo) zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu
Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z
infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie
asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
Składanie
zamówień przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie
Sklepu, możliwe jest:
albo
przez założenie Konta (zgodnie z postanowieniami § 6Regulaminu),
albo
przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych
umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
Ceny
podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
(uwzględniają podatek VAT).
Na
końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za
Towar oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie,
usługi kurierskie) oraz opcjonalnie koszt montażu o których
Klient jest informowany na stronie internetowej Sklepu w trakcie
składania Zamówienia, w tym także chwili wyrażenia woli
związania się Umową sprzedaży.
Gdy
charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na
wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej ceny, informacja o
sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za
transport, dostarczenie, usługi kurierskie oraz o innych kosztach,
będzie podawana w Sklepie w opisie Towaru.
Złożenie
zamówienia nie prowadzi do zawarcia umowy, ale jest ofertą
zawarcia umowy składaną przez Klienta Sprzedawcy. Po złożeniu
zamówienia Klient otrzyma potwierdzenia otrzymania oferty przez
Sprzedawcę wraz z informacją o przyjęciu oferty lub jej
odrzuceniu.
Klient
korzystając ze Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania
i nieprzekazywania za pomocą środków komunikacji ze sklepem
treści zabronionych przez prawo,
b) korzystania
ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowanie
c) korzystania
z treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego
użytku osobistego,
d) przestrzegać
zapisów prawa powszechnie obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej i postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 6
Zakładanie
Konta w sklepie
Aby
założyć Konto w Sklepie należy dokładnie i poprawnie wypełnić
Formularz rejestracji dostępny w Sklepie.
Założenie
Konta jest darmowe.
Logowanie
się na Konto odbywa się poprzez podanie Loginu i Hasła
(ustanowionych w Formularzu rejestracji).
Usługa
prowadzenie
Konta
dostępna
jest
po
dokonaniu
Rejestracji
na
zasadach
opisanych
w
Regulaminie
i
polega
na
udostępnieniu
Klientowi
dedykowanego
panelu
w
ramach
Strony
internetowej
Sklepu,
umożliwiającego
Klientowi
modyfikacje
danych,
które
podał
podczas
Rejestracji,
jak
też
śledzenia
stanu
realizacji
zamówień,
jak
też
historii
zamówień
już
zrealizowanych.
Klient
ma możliwość, w każdej chwili, bez podawania przyczyny i
ponoszenia opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego
żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty
elektronicznej lub pisemnie (adresy kontaktowe podane w §3
Regulaminie).
Sprzedawca
jest
uprawniony
do
zablokowania
dostępu
do
Konta,
w
przypadku
działania
przez
Klienta
na
szkodę
Sprzedawcy
lub
innych
Klientów,
naruszenia
przez
Klienta
przepisów
prawa
lub
postanowień
Regulaminu,
a
także,
gdy
zablokowanie
dostępu
do
Konta
jest
uzasadnione
względami
bezpieczeństwa
-
w
szczególności:
przełamywaniem
przez
Klienta
zabezpieczeń
strony
internetowej
Sklepu
lub
inne
działania
hakerskie.
§ 7
Zasady
składania Zamówienia
W celu złożenia
Zamówienia należy:
Zalogować
się do sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia
bez rejestracji.
Wybrać
Towar będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć
przycisk
„Do
koszyka”
lub „Skonfiguruj” - dotyczy produktu do indywidualnej
konfiguracji. W przypadku produktów do indywidualnej konfiguracji
należy przejść przez proces wyboru poszczególnych elementów i
cech produktu.
Następnie
będąc w koszyku kliknąć przycisk „Do kasy”.
Wybrać
rodzaj dostawy (sposób dostarczenia Towaru) oraz formę płatności.
Wypełnić
Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia
oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Towaru.
W
przypadku składania zamówienia na firmę wpisać dane do faktury,
jeżeli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
W
celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji
treści Regulaminu i polityki porywatności.
Klient
otrzyma od Sklepu potwierdzenie złożonego Zamówienia w postaci
wiadomości e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie
wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
Klient
może składać Zamówienia przez cały czas pracy serwisu Sklepu, 7
dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Zamówienia
złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane
następnego dnia roboczego.
W
przypadku wszelkich niejasności, Sprzedawca będzie porozumiewać
się z Klientem drogą e-mailową lub telefoniczną.
Kupujący
wypełniając Formularz zamówienia oświadcza, że podane w nim
dane są zgodne z prawdą i stanem faktycznym.
§
8
Oferowane
metody dostawy oraz
płatności
Klient
ma możliwość wyboru transportu towaru lub odbioru osobistego.
Transport
towaru na terenie Warszawy realizowany jest przez pracowników firmy
Dreams Design. Usługa transportu nie obejmuje wniesienia towaru.
Koszt wniesienia towaru: 50 zł brutto. Usługa wniesienia wraz z
montażem: 200zł brutto. Usługa
wniesienia
towaru
oraz
usługa
wniesienia
z
montażem
może
być
wykonana
pod
warunkiem,
że
wniesienie
Towarów
w
całości
jest
możliwe,
bez
ryzyka
ich
uszkodzenia.
Jeżeli
wniesienie
towarów
z
wyżej
wskazanych
powodów
nie
będzie
możliwe,
Klient
zobowiązany
jest
do
odbioru
Towarów
od
Sprzedawcy
pod
swoim
domem,
jednakże
Sprzedawca
zachowuje
w
całości
określoną
kwotę
za
dokonanie
dostawy.
Przesyłka
na
terenie
Rzeczypospolitej
Polski
realizowana
jest
przesyłką kurierską. Przesyłka nie obejmuje wniesienia
towaru. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem, zaleca się,
aby Konsument sprawdził przesyłkę. W przypadku stwierdzenia:
uszkodzeń mechanicznych, niekompletności przesyłki, czy
niezgodności zawartości przesyłki z Zamówieniem, Konsument jest
uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki. Sugeruje się, aby w
takim przypadku Konsument poinformował niezwłocznie Sprzedawcę o
zaistniałej sytuacji i sporządził protokół uszkodzeń w
obecności dostarczyciela przesyłki.
Jeżeli towar ma
zostać przesłany przez Sprzedawcę Konsumentowi, niebezpieczeństwo
przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z
chwilą wydania jemu towaru. Za wydanie Towaru uważa się jej
powierzenie przez Sprzedawcę przekaźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie
miał wpływu na wybór przewoźnika przez Klienta.
odbiór
osobisty z magazynu Sklepu pod adresem: ul. Szyszkowa 56, Warszawa
02-285, opcja dostępna wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu
terminu odbioru ze Sprzedawcą (drogą telefoniczną, bądź
e-mailową).
Klient
może skorzystać z następujących metod płatności:
płatność
przelewem na konto Sprzedawcy (numer konta bankowego wskazany został
w pkt. §3 Regulaminu).
płatności
online obsługiwane przez portal płatniczy Przelewy24,
płatności
gotówką
bądź
kartą
płatniczą
w
stacjonarnych
salonach
Dreams
Design
s.c.
(lista
salonów
dostępna
jest
na
stronie
www.dreamsdesign.pl),
płatność
gotówką przy dostawie (dotyczy zamówień z wcześniej wpłaconą
zaliczką o wysokości 30%),
e-raty
Santander
Consumer Bank.
Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub
opóźnienie w dostawie spowodowane podaniem przez Klienta
nieprawidłowego adresu dostawy.
Szczegółowe
terminy dostaw są podane w szczegółowym opisie każdego produktu
w Sklepie. W przypadku zamówienia Towarów o różnych terminach
gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest
najdłuższy podany termin. Jednakże na wyraźne życzenie Klienta
Towary mogą zostać przesłane oddzielnie. Klient w takim przypadku
powinien przesłać stosowną informację na adres e-mail (adres
wskazany w §3 Regulaminu).
Sklep
prowadzi działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
§ 9
Wykonanie
umowy sprzedaży
Zawarcie
Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po
uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia (zgodnie z §7
Regulaminu).
Po
złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego
otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji
następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu
do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą
otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje
zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
W
przypadku
wyboru
przez
Klienta
płatności
przelewem,
płatności
elektronicznych
albo
płatności
kartą
płatniczą,
Klient
obowiązany
jest
do
dokonania
płatności
w
terminie
7
dni
kalendarzowych
od
dnia
zawarcia
Umowy
Sprzedaży
-
w przeciwnym razie
zamówienie zostanie anulowane.
Jeżeli
Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Towar
zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego
opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób
wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia, a przypadku
zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem
dostawy jest najdłuższy podany termin.
Początek
biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący
sposób:
w
przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności: przelewem,
płatnością elektroniczną lub kartą płatniczą - od dnia
uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
w
przypadku skorzystania z opcji E-raty Santander Consumer Bank – od
dnia potwierdzenia zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Santander
Consumer Bank, bezpośrednio przez Santander Consumer Bank.
6.
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Towaru, Towar
będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie
Towaru. O gotowości Towaru do odbioru Klient zostanie dodatkowo
poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej
wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta, bądź telefonicznie na wskazany przez
Klienta numer telefonu kontaktowego.
§ 10
Prawo
odstąpienia od umowy
Konsument
może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od
dostarczenia Towaru Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie
innej niż przewoźnik. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele
Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach,
termin biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
Konsument
może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem
tego terminu. Oświadczenie może zostać wysłane pocztą bądź
e-mailem na dane kontaktowe podane w §3 niniejszego Regulaminu.
W
przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ponosi tylko bezpośrednie
koszty zwrotu Towaru (koszty odesłania Towaru).
Sprzedawca
ma
obowiązek
niezwłocznie,
nie
później
niż
w
terminie
14
dni
od
dnia
otrzymania
oświadczenia
Konsumenta
o
odstąpieniu
od
Umowy
sprzedaży,
zwrócić
Konsumentowi
wszystkie
dokonane
przez
niego
płatności,
w
tym
koszty
dostarczenia
Towarów,
przy
czym,
jeżeli
Sprzedawca
nie
zaproponował,
że
sam
odbierze
Towar
od
Konsumenta,
może
wstrzymać
się
ze
zwrotem
płatności
otrzymanych
od
Konsumenta
do
chwili
otrzymania
rzeczy
z
powrotem
lub
dostarczenia
przez
Konsumenta
dowodu
jej
odesłania,
w
zależności
od
tego,
które
zdarzenie
nastąpi
wcześniej.
Jeżeli
Konsument
wybrał
sposób
dostarczenia
Towaru
inny
niż
najtańszy
zwykły
sposób
dostarczenia
oferowany
przez
Sprzedawcę,
Sprzedawca
nie
jest
zobowiązany
do
zwrotu
Konsumentowi
poniesionych
przez
niego
dodatkowych
kosztów.
Prawo
od
odstąpienia
od
umowy
zawartej
na
odległość,
zgodnie
z
art.
38
Ustawy
o
prawach
konsumenta,
nie
przysługuje
Konsumentowi
w
odniesieniu
m.in.
do
umów:
a)
w której
przedmiotem
świadczenia
jest
rzecz
nieprefabrykowana,
wyprodukowana
według
specyfikacji
konsumenta
lub
służąca
zaspokojeniu
jego
zindywidualizowanych
potrzeb;
b)
o świadczenie
usług,
jeżeli
przedsiębiorca
wykonał
w
pełni
usługę
za
wyraźną
zgodą
konsumenta,
który
został
poinformowany
przed
rozpoczęciem
świadczenia,
że
po
spełnieniu
świadczenia
przez
przedsiębiorcę
utraci
prawo
odstąpienia
od
umowy;
c)
w której
cena
lub
wynagrodzenie
zależy
od
wahań
na
rynku
finansowym,
nad
którymi
przedsiębiorca
nie
sprawuje
kontroli,
i
które
mogą
wystąpić
przed
upływem
terminu
do
odstąpienia
od
umowy;
d)
w której
przedmiotem
świadczenia
jest
rzecz
dostarczana
w
zapieczętowanym
opakowaniu,
której
po
otwarciu
opakowania
nie
można
zwrócić
ze
względu
na
ochronę
zdrowia
lub
ze
względów
higienicznych,
jeżeli
opakowanie
zostało
otwarte
po
dostarczeniu;
e)
w której
przedmiotem
świadczenia
są
rzeczy,
które
po
dostarczeniu,
ze
względu
na
swój
charakter,
zostają
nierozłącznie
połączone
z
innymi
rzeczami;
f)
w której
konsument
wyraźnie
żądał,
aby
przedsiębiorca
do
niego
przyjechał
w
celu
dokonania
pilnej
naprawy
lub
konserwacji;
jeżeli
przedsiębiorca
świadczy
dodatkowo
inne
usługi
niż
te,
których
wykonania
konsument
żądał,
lub
dostarcza
rzeczy
inne
niż
części
zamienne
niezbędne
do
wykonania
naprawy
lub
konserwacji,
prawo
odstąpienia
od
umowy
przysługuje
konsumentowi
w
odniesieniu
do
dodatkowych
usług
lub
rzeczy;
g)
zawartej w
drodze
aukcji
publicznej;
§ 11
Reklamacje i
gwarancja
Umową
Sprzedaży objęte są produkty nowe i używane. Na stronach Sklepu
szczegółowo opisany jest stan każdego użytkowanego Produktu.
Sprzedawca
jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
Reklamację
należy zgłosić pisemnie (listem poleconym) lub drogą
elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
W reklamacji Klient powinien wskazać rodzaj nieprawidłowości, jak
i również przybliżoną datę wystąpienia nieprawidłowości, a
dodatkowo imienia, nazwiska Klienta i adresu do korespondencji.
Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym
terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Sprzedawca
odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem, za niezgodność
zakupionego Towaru z Umową Sprzedaży, w zakresie określonym
Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Sprzedawca
odpowiada wobec Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia).
Towary
odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać na adres
Dreams Design s.c. ul.Szyszkowa 56B 02-285 Warszawa.
W
przypadku, gdy na Towar została udzielona gwarancja, informacje o
niej, będą zawarte przy opisie Towaru w Sklepie. Sprzedawca
dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Towaru.
W
przypadku Klienta będącego Konsumentem, niezgodności Towaru z
Umową sprzedaży, Klientowi przysługuje prawo do żądania
doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z Umową przez nieodpłatną
naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są
niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie
nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z
Umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także
bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta
inny sposób zaspokojenia. Sprzedawca celem rozpatrzenia reklamacji
Konsumenta, dotyczących wymiany lub naprawy Towaru może korzystać
z opinii specjalistów, autoryzowanych serwisów lub opinii
gwarantów. Jeżeli Klient, z przyczyn określonych w zdaniach
poprzednich nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli
Dreams Design s.c. nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w
odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta
na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego
obniżenia ceny albo odstąpić od Umowy. Klient nie może odstąpić
od Umowy gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z Umową jest
nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany
uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.
Reklamacje
w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Sprzedawca
podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy
technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie
wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów,
Klient
zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
Nieprawidłowości można zgłaszać na adresy kontaktowe podane w
niniejszym Regulaminie. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien
podać swoje imię i nazwisko, adres korespondencyjny, rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu,
Sprzedawca
ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie do 14 dni, a
gdyby to nie było możliwe, Sprzedawca w tym okresie poinformuje
Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ 12
Dane osobowe
w Sklepie
Administratorem
danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu
internetowego jest Sprzedawca. Dane osobowe zbierane są dobrowolnie
w ramach Rejestracji, w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług
drogą elektroniczną, w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli
Klient wyrazi zgodę – także w celu marketingowym.
Administrator
danych w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane
osobowe Klientów są:
- przetwarzane zgodnie
z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane
dotyczą;
- zbierane w
konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
- adekwatne, stosowne
oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są
przetwarzane;
- prawidłowe i w razie
potrzeby uaktualniane;
- przechowywane w
formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą,
przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w
których dane te są przetwarzane;
- przetwarzane w sposób
zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo Danych Osobowych, w tym
ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem
oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą
odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
Dane
osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L Nr
119, str. 1) (RODO) oraz innymi aktualnie obowiązującymi
przepisami prawna.
Złożenie
zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i
przetwarzanie przez Dreams Design s.c. danych osobowych Klienta
zawartych w Zamówieniu, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych.
Każdy,
kto przekaże Sprzedawcy własne dane osobowe - ma prawo dostępu do
ich treści, wglądu, poprawiania ich a także ich aktualizacji.
Ponadto Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych
osobowych z prowadzonego zbioru (w szczególności w przypadku
usunięcia Konta Klienta). Sprzedawca jednak może odmówić
usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował
wszystkich należności wobec Sprzedawcy, bądź naruszył
obowiązujące przepisy prawa (a zachowanie danych osobowych jest
niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia
odpowiedzialności Klienta).
Podanie
danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek
niepodanie wskazanych w Formularzu zamówienia danych osobowych do
zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia
tejże umowy. Dodatkowo niepodanie określonych danych w procesie
Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta.
Sprzedawca chroni
przekazane mu dane osobowe. Sprzedawca dokłada wszelkich starań w
celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub
wykorzystaniem.
Odbiorcami
danych osobowych Klientów Sklepu mogą być:
w
przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu dostawy
przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi
realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
w
przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności
elektronicznych, kartą płatniczą lub e-ratami Santander Consumer
Bank, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta
wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w
Sklepie.
§ 13
Postanowienia
końcowe
Aktualna
wersja Regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej
Sklepu. W trakcje realizacji zamówienia oraz w całym okresie
rękojmi Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez
Kupującego przy składaniu zamówienia.
Sprzedawca
zastrzega sobie prawo zmian niniejszego Regulaminu. Zmiany te jednak
nie mogą naruszyć praw nabytych Klientów Sklepu przed wejściem w
życie zmian Regulaminu, jak i również nie mogą w żaden sposób
wpływać na treść i warunki realizacji Zamówień i Umów
zawartych przed wejściem w życie zmian Regulaminu.
Sprzedawca
i Klient w przypadku ewentualnych sporów będą dążyć do
rozwiązywania ewentualnych sporów w sposób polubowny. Wszelkie
spory nie rozwiązane za porozumieniem stron podlegają
rozstrzygnięciu przez właściwe sądy powszechne, a dokładniej
przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Dreams Design s.c.
W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają
zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe
przepisy prawa polskiego. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Zawartość
strony internetowej Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu
art. 543 Kodeksu cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie
do zawarcia umowy.
Opisy
Towarów i zdjęcia Towarów pochodzą z baz danych stanowiących
własność Dreams Design s.c. Zakazuje się jakiegokolwiek
komercyjnego wykorzystania informacji o produktach pochodzących z
baz danych Dreams Design s.c.
Wszystkie
Towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronie Sklepu są
używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być
zastrzeżone znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
Sklep
korzysta z plików Cookies w celu realizacji usługi zgodnie z
Polityką Cookies.
W
przypadku dokonywania zakupu przez osobę niepełnoletnią (osobę,
która nie ukończyła 18 roku życia), niezbędne jest przesłanie
Sprzedawcy zgody rodziców małoletniego na dokonanie zakupu w
Sklepie - na piśmie, albo e-mailem (adresy kontaktowe podane w §3
Regulaminu).
Umowy
zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.